Aanmelding voor schooljaar 2019-2020 geopend

21 mei 2019

Wanneer u als school geïnteresseerd bent in de Geo Future School, dan is het mogelijk om u aan te melden. Aanmelden voor het nieuwe schooljaar kan via de volgende link. Mocht u vragen hebben dan kunt u altijd contact opnemen met info [at] geofutureschool [dot] nl (info[at]geofutureschool[dot]nl)

Een aanmelding betekent niet dat u direct overal aan vast zit. Mocht u zich nog meer willen verdiepen, dan plannen wij eerst een oriënterend gesprek. Daarna kunt u zelf de keuze maken om Geo Future School in oprichting te worden of niet.

Wanneer u de keuze hebt gemaakt om vanaf volgend schooljaar Geo Future School in oprichting te worden, dan komen wij bij u op school om tijdens een gesprek samen te kijken naar uw ideeën en u mogelijk te voorzien van verdere tips en informatie.