GIS-hulp geboden! Pilotschool gezocht!

12 februari 2020

Ben je bezig met het ontwikkelen van een GFS-module en wil je hulp bij de GIS-component? Tom Kuijpers van Esri Nederland biedt ondersteuning met ArcGIS voor op School. Je kunt ondersteuning krijgen bij zowel technische als functionele vragen. Voor alle docenten met gerichte vragen start het ArcGIS voor op School consult uur. Je kunt een online consult aanvragen via deze link. Hopelijk kun je na de ondersteuning de module zelf schrijven.

We zouden graag op de nascholing in april laten zien wat dit op kan leveren. Een pilotschool kan dan samen met Tom laten zien welke stappen er gezet zijn.  Wil jij hier in februari/maart mee aan de slag? Stuur dan voor 20 februari een e-mail aan info [at] geofutureschool [dot] nl (info[at]geofutureschool[dot]nl).