Groevenbeek vijfde volwaardige Geo Future School

12 januari 2024

Op dinsdag 19 december was dan eindelijk het moment daar: het bordje van 'Volwaardig Geo Future School' kon worden bevestigd bij de hoofdingang. Sinds 2021 mag Groevenbeek zich samen met nog 4 andere scholen in Nederland volwaardig Geo Future School noemen maar van de officiële overhandiging van de plaquette was het wegens omstandigheden nog niet gekomen. Speciaal voor deze gelegenheid was de heer Eelko Postma, secretaris-directeur van het KNAG (Koninklijk Nederlands Aardrijkskundig Genootschap), naar Groevenbeek gekomen om de nieuwe plaquette te overhandigen. Cor van Leeuwen was zo aardig om deze meteen te bevestigen. Hiermee werd een eerdere plaquette van de Geo Future School in oprichting vervangen. Groevenbeek was sinds 2017 al Geo Future School in oprichting maar door te voldoen aan speciale voorwaarden kon dit nu dus worden omgezet in een volwaardige Geo Futureschool. Een compliment dus aan alle collega’s die dit mogelijk hebben gemaakt!

Lees het hele artikel hier