Programma GFS-nascholing 30 juni

8 mei 2023

Op 30 juni vindt online via Teams de Geo Future School nascholing plaats. Hieronder het inhoudelijke programma.

• Inloop, opening en mededelingen

Er zal een korte terugkoppeling worden gegeven over de verschillende waardevolle gesprekken die zijn gevoerd met de meeste GFS. Daarnaast is er nieuw materiaal beschikbaar op de website en zal hier kort tekst en uitleg bij gegeven worden.

• Teacher Leadership

De leergang Teacher Leadership heeft twee jaar geleden voor het eerst plaatsgevonden. Rob Adriaens zal toelichten wat de leergang inhoudt en op welke manier het kan bijdragen aan een verdere ontwikkeling (van Geo Future School) binnen de school.

• GFS op Gymnasium Apeldoorn

Het Gymnasium Apeldoorn is één van de vier volwaardige Geo Future Scholen in Nederland. Tijdens een interactieve presentatie zullen de twee docenten van het Gymnasium Apeldoorn hun route naar volwaardig worden toelichten.

• Scenario denken binnen Geo Future School

Martijn Gerritsen (Radboud Universiteit Nijmegen) is bezig met zijn promotieonderzoek. Hij richt zich hierbij op de energietranstie in Nederland, maar is ook bezig met scenario denken bij leerlingen. Martijn zal hierover een inhoudelijke bijdrage leveren.

• Afsluiting

Er is gelegenheid om vragen te stellen aan Nick of één van de aanwezige coördinatoren.

Deelname

De nascholing start om 14.30 uur en eindigt omstreeks 17.00 uur. Deelname is gratis en levert een nascholingscertificaat op.

Meld je aan! Dit kan tot en met zondag 18 juni via: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=SC9NbowkkUuezL1l_BS…