Agenda archief

GFS online nascholing

Online, Teams.
30 juni 2023

Op vrijdag 30 juni wordt er een nieuwe landelijke nascholing georganiseerd van GFS.

Het programma wordt hier later bekend gemaakt.

Excursie en workshopdag EduChange

15 juni 2023

KNAG-onderwijsdag

de Flint, Amersfoort
1 december 2022

Op donderdag 1 december 2022 vindt in theater de Flint in Amersfoort de KNAG-onderwijsdag plaats.

Via de website van geografie blijf je op de hoogte van alle ontwikkelingen.

Regiobijeenkomst zuid-oost

21 november 2022

Via Teams vindt er deze middag een nascholing plaats voor alle GFS uit de regio's zuid en oost. Deze regio's functioneren samen met als coördinator Katie Oost.

Geo Future School nascholing (online)

16 november 2021

Online GFS-nascholing

11 december 2020

Nascholing december

St. Bonifatiuscollege, Utrecht.
3 december 2019

Onderwijsdag 2019

8 november 2019

KNAG-onderwijsdag 2019.

Regiobijeenkomst noord

RSG Ter Apel
11 september 2019

Nascholing

Kandinsky College Nijmegen
3 april 2019

Op woensdag 3 april zal de volgende Geo Future School nascholing gaan plaatsvinden. Dit gebeurt op het Kandinsky College in Nijmegen.

GFS op Gerrit Rietveld College

Gerrit Rietveld College, Utrecht.
7 maart 2019

Wilt u kennis maken met de Geo Future School?

Op donderdag 7 maart zal er op het Gerrit Rietveld College in Utrecht een module gegeven worden over waterproblematiek in Overvecht. De leerlingen van 4 mavo zullen de hele dag met deze module bezig zijn.

In de ochtend leren ze digitaal onderzoek doen en in de middag gaan ze zelf een waterknelpunt onderzoeken.

Als u hierbij aanwezig wilt zijn kunt u zich aanmelden door een mail te sturen aan b [dot] hamburger [at] gerritrietveldcollege [dot] nl (b[dot]hamburger[at]gerritrietveldcollege[dot]nl)

Nascholing Geo Future School

Buys Ballot Gebouw - Princetonplein 5
3 december 2018

Deze inhoudelijke cursusmiddag staat in het teken van geo-ict en digitalisering.